洋奶粉有機會一飲就死(率低), *出於唔小心.*公仔箱論壇/ I3 K6 ]& Z+ Y( ~
國內奶粉很有可能飲完唔死, 但係, 個B會大頭(率高), 會腎結石(率極高), 即死(率低), 等*行規係咁做* 有咩資格去笑人=_=?
# M+ G3 b8 m! |8 \公仔箱論壇唔死一身潺,
8 B# H& h+ H6 q) W. ktvb now,tvbnow,bttvb都係慳D奶粉錢去比媽媽食好D, 等多D奶水比BB飲好過啦www3.tvboxnow.com0 |3 b% Q z! q: _
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。- V4 m( @+ J% G+ @. _' E9 d) e
BTW都係相信洋奶粉 |